Συχνές Ερωτήσεις

1. Μπορώ να παραγγείλω μόνο online ;

Ναί !
Δεχόμαστε παραγγελίες ΜΟΝΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

Τρόποι παραγγελίας:

  • μέσω της ιστοσελίδας μας tokritikopervoli.gr

  • μέσω της εφαρμογής για κινητά
    την οποία μπορείτε να κατεβάσετε από το Google Play

 

2. Απαιτείται εγγραφή για να παραγγείλω;

Όχι
Η εγγραφή δεν είναι υποχρεωτική.
Μπορείτε να κάνετε εγγραφή προαιρετικά σε περίπτωση που θέλετε να αποθηκευτούν τα στοιχεία σας, ώστε να μην χρειάζεται να τα συμπληρώνετε σε κάθε επόμενη παραγγελία.

 

3. Ποιούς Τ.Κ. εξυπηρετούμε;

Οι Τ.Κ. που εξυπηρετούμε είναι οι εξής:
546 21, 546 22, 546 23, 546 24, 546 25, 546 26, 546 30, 546 31, 546 33, 546 34, 546 35, 546 36, 546 38, 546 39, 546 40, 546 41, 541 24

 

4. Μπορώ να παραγγείλω όλες τις ημέρες της εβδομάδας;

Το ωράριο λειτουργίας καταστήματος είναι:
Δευτέρα - Σάββατο 10:00 το πρωί με 2:00 το βράδυ
και
Κυριακή 16:00 με 2:00 το βράδυ.

Ωράριο online delivery: Δευτέρα - Σάββατο, 12 το μεσημέρι με 12 το βράδυ.
Την Κυριακή το online delivery δεν είναι διαθέσιμο.

 

5. Ποιό είναι το ελάχιστο κόστος παραγγελίας για online delivery;

Το ελάχιστο κόστος παραγγελίας είναι 4,50 €

 

6. Αν θέλω να κάνω κάποια διευκρίνιση για προϊόν που έχω παραγγείλει, πώς μπορώ να σας ενημερώσω;

Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση, σχετικά με την παραγγελία σας μπορείτε να συμπληρώσετε το πεδίο Σημειώσεις που βρίσκεται κάτω από τα στοιχεία επικοινωνίας

 

7. Αν κάποιο από τα στοιχεία στο κουδούνι της κατοικίας μου ή της διεύθυνσης που βρίσκομαι θέλει πιο συγκεκριμένη διευκρίνιση, πώς μπορώ να ενημερώσω;

Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση για τα στοιχεία επικοινωνίας ή τη διεύθυνση, συμπληρώστε το πεδίο Σημειώσεις που βρίσκεται κάτω από τα στοιχεία επικοινωνίας